برای اینکه تو را از یاد نبرمxa0...به انگشتِ شعرم نخی می بندمxa0!همچو پیرمردی که یادش میرود عینکش کجاست...شعر های من هم آلزایمرxa0گرفته اند از حجم نبودن هایت. #محمد_عظیمی_میم...