
چه پائیزی خوبی کنارت بشه تو باشی و بارون و برگای زرد بخندی برام تا که یادم برهxa0 چی اومد سَرم این همه سال درد امیدم به دستای کوچیکِ توxa0 که باشی کنارم تو هر ثانیه ! تَموم ریه ام پُر شد از بودنت ! نبودت برام مردن آنی ه. هنوزم میشم مستِ از عطرِ توxa0 همون عطری که روی تَن پوشم ه. تو جایی نرو سرده پاییزه شهر که مِهرت تُوی عمقِ آغوشم ه. چِقدْ کوچه ها رو قدم میزدیم همه فصل ها رو، که پاییز شه ! حالا نوبت فصلِ آغوشت ه که پائیزم از عشق، لبریز شه! خلاصه نده دست باد، اختیارxa0 که بَرداره از موی تو ش...
ادامه مطلب
شال آبی را به سر کن ، آبی ات چون آسمان می برد دل از کبوتر های بام خانه ام شوق پرواز از حضورت در دلم پر میزندxa0 می پرد هوش از سر عاقل ولی دیوانه ام در نگاه "میشی" ات صد گرگ پنهان کرده ای عاقبت باید به "قربان" ات رود کاشانه ام عروه الوثقی مویت را به چنگم راه نیست سر چو مگذاری به روی شانه ی مردانه ام شال آبی ! همچو شمعی شعله بر جانم بکش تا که در آغوش تو جان در دهد پروانه ام. #محمد_عظیمی_میم ...
ادامه مطلب