چه پائیزی خوبی کنارت بشه
تو باشی و بارون و برگای زرد
بخندی برام تا که یادم بره
چی اومد سَرم این همه سال درد
امیدم به دستای کوچیکِ تو
که باشی کنارم تو هر ثانیه !
تَموم ریه ام پُر شد از بودنت !
نبودت برام مردن آنی ه.
هنوزم میشم مستِ از عطرِ تو
همون عطری که روی تَن پوشم ه.
تو جایی نرو سرده پاییزه شهر
که مِهرت تُوی عمقِ آغوشم ه.
چِقدْ کوچه ها رو قدم میزدیم
همه فصل ها رو، که پاییز شه !
حالا نوبت فصلِ آغوشت ه
که پائیزم از عشق، لبریز شه!
خلاصه نده دست باد، اختیار
که بَرداره از موی تو شالت و
بزار انحصارش رو واسه خودم
که میدونم این روزا احوالت و
#محمد_عظیمی_میم
کانال تلگرام :
@Mohamad_azimi_mim
ما را در سایت خزان زده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10