ما انسانهای اولیه بودیم

خرید بک لینک

  • کاش ، مثل انسانهای اولیه بودیم
    انتهای دنیا برایمان ، کوهای بلند روبروی غارمان بود
    و من ، هر روز صبح
    در کانون جهان دو نفره مان ... با زبان اشاره ؛
    یا شاید هجاهای نامفهوم
    که تو فقط معنای آنها را میفهمیدی
    شعر هایم را ، با دستان نوازش
    به گیسوان خرمایی تو تقدیم میکردم.

    حالا که محکوم به زندگی در عصر پسا مدرن ام
    و جهانم ، هفت میلیارد جمعیت دارد ... میترسم نکند تورا در عصر فراعنه جا گذاشته باشم
    تویی که به حتم با آن پوست سبزه و چشمان سیاهت ؛از زیبا رویان درباری بوده ای !

    کاش هم عصر ؛ هم حس ؛ و همدل بودیم ...
    تا نوشته هایم را
    با نام تو ...
    و برای آن چشم های سیاه امضا میکردم

#محمد_عظیمی_میم
خزان زده...

ما را در سایت خزان زده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 11:37

صفحه بندی